O nas

about-img
about-img
about-img
about-img

O nas

Biuro Rachunkowe Rachmistrz rozpoczęło swoją działalność 02.11.2012 r. Początkowo oferta biura obejmowała kompleksowe usługi księgowe i kadrowe. Od grudnia 2013 roku rozszerzono katalog usług o tłumaczenia zwykłe i przysięgłe dokumentów, a rok później o zwrot podatków z zagranicy. Od początku działalności rozliczamy PIT-y roczne osób fizycznych.

Choć już od kilku lat nie ma potrzeby udowadniać swojej wiedzy w zakresie księgowości, to warto wspomnieć, że posiadamy uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie usług księgowych – Certyfikat wydany przez Ministra Finansów nr 47468/2010, który do 14.08.2014 r był podstawą do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Uczestniczymy w różnych kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje i uaktualniających wiedzę po częstych zmianach przepisów.

Ponosimy odpowiedzialność za prowadzenie dokumentacji rachunkowej oraz za prawidłowość wykonanych usług. Posiadamy obowiązkowe ubezpieczenie OC w PZU oraz ochronę prawno-podatkową w Instytucie Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy.

• jeśli zamierzasz otworzyć firmę – ZADZWOŃ – pomożemy przy rejestracji działalności gospodarczej, doradzimy jaką formę opodatkowania wybrać i poprowadzimy za Ciebie rozliczenia, których się boisz

• jeżeli prowadzisz już firmę – ZADZWOŃ – zajmiemy się księgowością, której nie lubisz, a TY będziesz mógł przeznaczyć zaoszczędzony czas na rozwój swojego biznesu

• abyś nie musiał odrywać się od pracy – odbierzemy dokumenty z Twojej firmy w umówionym terminie

• szanując czas naszych klientów wszelkie niezbędne dokumenty i informacje przesyłamy na wskazany adres e-mail

• kontakt możliwy również po godzinach pracy

• oferujemy rabaty dla nowopowstałych firm

• oferujemy bezpłatny pierwszy miesiąc testowy

Barbara Zapadka

Barbara Zapadka
Moja droga do tego miejsca, w którym teraz jestem była długa i kręta, ale nie żałuję...

Barbara Zapadka

Spcjalista ds Kadr / Księgowa

Zajmuję się zawodowo księgowością i trafiają do mnie osoby planujące założyć działalność gospodarczą. Często są to osoby, które zupełnie nie mają pojęcia z czym wiąże się prowadzenie firmy. Wiem, wszystkiego można się nauczyć, ale podstawy dobrze jest znać. Dlatego spróbuję pomóc wszystkim „zielonym”, którzy mają pomysł na firmę…

Nikt z wiedzą się nie rodzi. Ja też nie urodziłam się księgową. Przyznam w sekrecie, że w młodości zupełnie odrzucałam pomysł pracy w jakimkolwiek biurze. Dlatego skończyłam technikum chemiczne. To miało być interesujące zajęcie. Może tak by było w jakimś dużym laboratoriom badawczym. Ale gdy się sprawdza jakość wody w obiegu CO z czasem staje się to po prostu nudne. Aby to zmienić pomógł mi przypadek. Po zredukowaniu mojego etatu w laboratorium, trafiłam do działu płac. Jedna z osób zajmujących się płacami odchodziła za miesiąc na emeryturę... Dyrektor dał mi 6 miesięcy na nauczenie się płac... Postanowiłam więc pójść na studia z ekonomii. Tak się zaczęła moja przygoda z księgowością. Znajomy podsunął mi pomysł, aby aplikować na stanowisko głównej księgowej w nowotworzonej firmie. Pomysł wydał mi się zupełnie absurdalny. Cóż, podjęłam studia, aby się nauczyć księgowości. Jednak po ich skończeniu moja wiedza była bardzo pobieżna i raczej trudna do zastosowania w praktyce, że nawet nie miałam odwagi marzyć o takim stanowisku. Jednak podjęłam to wyzwanie. Pierwszy tydzień w tej pracy... Zawsze będę to pamiętaa... Chyba że 100 razy miałam ochotę zrezygnować, odejść, poddać się. Ale wtedy postanowiłam WYGRAĆ i ... WYGRAŁAM.

W tamtym czasie usłyszałam od zaprzyjaźnionej księgowej, że szlify głównej księgowej zdobywa się po samodzielnym sporządzeniu 3 bilansów. Czyli trzeba na to przynajmniej 3 lat. Ja zrobiłam 3 bilanse w 5 miesięcy: na koniec roku, za 3 miesiące - na dzień postawienia firmy w stan likwidacji, a po kolejnych 2 miesiącach- na dzień zakończenia działalności. Przeszłam przyspieszony kurs księgowości. Teraz mogłam sięgać wyżej.

Znalazłam pracę również na stanowisku głównej księgowej. Teraz to była nieporównywalnie większa firma do poprzedniej. Na dodatek prowadząca działalność w Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Znowu nowy program komputerowy, wprowadzenie wszystkich danych otrzymanych z biura rachunkowego, zapoznanie się z działalnością i specyfiką firmy itp. Do tego po roku pracy doszło badanie bilansu przez biegłego audytora. Tematów było dużo… a ja sama. Przetrwałam 8 audytów w tej firmie, przygotowałam kilka prognoz finansowych do wniosków o dotację, do wniosków o rozszerzenie SSE a to po prostu poligon doświadczeń.

W przeszłości podobała mi się praca w kadrach. Nawet przez chwilę było mi to dane. Jednak, odkąd zaczęłam pracę w księgowości, stwierdziłam, że ta praca jest o wiele ciekawsza. Praca w księgowości ciekawa! Życie potrafi zaskoczyć ... Równocześnie przez 5 lat pracowałam w dwóch spółkach. A 2 listopada 2012 r. otworzyłam swoje biuro rachunkowe. Łączyłam pracę w spółce z prowadzeniem biura, aż wiosną 2017 r. rozstałam się z etatem.

Do mojej pracy podchodzę bardzo poważnie - 5 lat studiowałam, w trakcie kolejnych 7 lat uzupełniałam swoją wiedzę na różnych kursach, szkoleniach, studiach podyplomowych.

Moja droga do tego miejsca, w którym teraz jestem była długa i kręta, ale nie żałuję niczego. Wiosną 2017 r. gdy żegnałam się z etatem, minęło 10 lat, mojej pracy na stanowisku głównej księgowej. Gdybym przed laty tej decyzji nie podjęła moje życie pewnie wyglądałoby inaczej. Patrząc wstecz jestem dumna z tego, że znalazłam w sobie odwagę i mimo różnych przeciwności jestem tu gdzie jestem.

Certyfikaty i uprawnienia:

Dlaczego firmy nas wybierają?

Zobacz informacje w liczbach o naszej pracy.

4126

Godzin pracy

565

Tłumaczeń

675

Zadowolonych klientów

49905

Odzyskany podatek z zagranicy

  • Jestem początkującym przedsiębiorcą i ciągle mam jakieś pytania na temat księgowości i podatków, a Pani Basia cierpliwie na każde z nich udziela szybkiej i rzetelnej odpowiedzi.
    Szczerze polecam.

    Marta Olszewska

    Olsztyn, współpraca od I 2018 (Wyrób i sprzedaż biżuterii)
  • Współpracuję z Panią Basią od paru lat i jestem bardzo zadowolony z jej usług. Jest profesjonalna, a przy tym bardzo wyrozumiała. Nigdy nie miałem problemów z Urzędem Skarbowym i mimo dużej odległości komunikacja przebiega znakomicie.

    Garik Petrosyan

  • Jako firma korzystamy z usług biura od wielu lat. Jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi księgowej. Wszystko jest zawsze przygotowane na czas.

    Agnieszka Borkowska

    Właściciel firmy

Najczęstsze pytania

Tak rozliczamy międzynarodowe transakcje export, import, WNT, WDT.

Tak, przygotowujemy i wysyłamy pliki JPK.

Ceny na usługi księgowe ustalamy indywidualnie w zależności od: formy prawnej, liczby dokumentów księgowych, ilości zatrudnionych pracowników.

  • ryczałt od 80 zł
  • PKPIR od 100 zł
  • Księgi rachunkowe od 300 zł
  • dokumentacja pracownicza 30 zł

Cena 1 dokumentu obejmuje:

  • 1600 znaków, liczone ze spacjami – w przypadku tłumaczeń zwykłych
  • 1125 znaków liczone ze spacjami – w przypadku tłumaczeń przysięgłych
Show Buttons
Hide Buttons
Call Now Button

Uwaga! Zmiana adresu firmy.

Informujemy o zmianie siedziby firmy,

od 01/01/2022
biuro zostaje przeniesione na ul. Witosa 5.

Za utrudnienia przepraszamy.